REGULAMIN KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
Wynajmującym Apartament jest Spółka InPoint spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Grzegórzecka 13 lok. LU5 , 31-532 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000687157, NIP 6751600896 , REGON 367830237, kapitał zakładowy 50.000,00 zł, zwanej dalej „ Obiektem” lub „INPOINT”.
1. Postanowienia ogólne.
1. Apartament udostępniany jest na czas określony podczas rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem portalu internetowego.
2. Wysokość opłaty z tytułu korzystania z Apartamentu została określona podczas rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem portalu internetowego, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 poniżej.
3. Usługa codziennego sprzątania jest dostępna na życzenie oraz za dodatkową opłatą wskazaną w Cenniku dostępnym w Apartamencie.
4. Opłata nie obejmuje dodatkowego sprzątania, łóżeczka dziecięcego, kosztu pobytu zwierzęcia, skorzystania przez Gościa z napojów w barku znajdującym się w Apartamencie, bądź innych dodatkowych usług. W przypadku skorzystania z w/w usług Gość zobowiązany jest do zapłaty opłaty dodatkowej wskazanej w Cenniku dostępnym w Apartamencie.
2. Sposób użytkowania Apartamentu.
1. Gość obowiązany jest do używania Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, do nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanego mu na czas pobytu pilota do Garażu, w przypadku jego udostępnienia.
2. Gość zobowiązuje się poinformować Obiekt niezwłocznie po wejściu do Apartamentu (nie później niż 2 h od wpisania kodu do Apartamentu o ewentualnych wadach bądź usterkach w Apartamencie zastanych przez Gościa.
3. Gość zobowiązuje się do utrzymywania Apartamentu i jego otoczenia w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00, zasad BHP oraz PPOŻ budynku.
4. Liczba osób zamieszkujących/przebywających w Apartamencie nie może być większa od podanej w trakcie rezerwacji Apartamentu.
5. Gość zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania INPOINT o zgubieniu, utraceniu w inny sposób pilota do Garażu, o ile taki został udostępniony.
6. Gość zobowiązuje się do przestrzegania całkowitego zakazu palenia w Apartamencie oraz w całym budynku.
7. Gość zobowiązuje się do przestrzegania zasady, iż w Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz organizowania wszelkiego rodzaju imprez, przyjęć okolicznościowych, zabaw towarzyskich.
8. Gość zobowiązuje się do przestrzegania zasady, iż w Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt.
9. Gość zobowiązuje się dbać o czystość w Apartamencie i zwrócić Apartament po okresie korzystania w stanie uporządkowanym. .
3. Opłaty dodatkowe.
1. W celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Obiekt może wprowadzić następujące wymogi: a. podanie przez Gościa danych karty kredytowej innej niż karta tzw. karta wirtualna lub b. wniesienie depozytu w wysokości 500 zł.
2. Obiekt jest uprawniony do obciążenia karty kredytowej Gościa lub potrącenia środków z wpłaconego depozytu lub środków uprzednio zablokowanych na karcie kredytowej z tytułu opłat dodatkowych i wszelkich kosztów powstałych na skutek nieprawidłowego korzystania z Apartamentu, w tym pokrycia szkód spowodowanych przez Gościa w Apartamencie oraz budynku oraz opłat za usługi dodatkowe, pod warunkiem braku kosztów dodatkowych, szczegółowo określonych w ust. 5 poniżej, Obiekt zwalnia blokadę środków na karcie kredytowej lub zwraca wpłacony depozyt w pełnej wysokości.
3. W przypadku gdyby kwota depozytu lub kwota obciążenia karty kredytowej okazała się być niewystarczająca na pokrycie szkód i opłat, Gość zobowiązany jest do uregulowania wszystkich pozostałych kosztów w terminie 3 dni od otrzymania wezwania.
4. Gość odpowiada za szkody powstałe w Apartamencie wyrządzone w trakcie trwania pobytu, jak również za usterki wynikające z nieprawidłowego używania Apartamentu.
5. Obiektowi przysługiwało będzie prawo naliczenia wskazanych niżej opłat dodatkowych w następujących przypadkach:
a. za złamanie zakazu palenia obowiązującego w Apartamencie oraz w budynku w wysokości 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych);
b. za złamanie zakazu zorganizowania imprez w wysokości 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)
c. gdy liczba osób przebywających w apartamencie po godzinie 22 będzie większa niż określona w rezerwacji Apartamentu, w wysokości 2000 PLN (słownie dwa tysiące złotych)
d. zgubienia lub utraty w inny sposób pilota do Garażu, bądź w przypadku ich nie oddania po zakończeniu Umowy, w wysokości 500 PLN (Słownie: pięćset złotych) za każdy taki przypadek;
e. nie przestrzegania przez Gościa i innych osób przebywających w Apartamencie ciszy nocnej, czego skutkiem była interwencja policji, w wysokości 2000 PLN (słownie dwa tysiące złotych) w kwocie za każdy przypadek naruszenia,
f. nie przestrzegania przez Gościa zakazu przebywania zwierząt w wysokości 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych);
g. interwencji pracownika Obiektu po godzinie 22, w wysokości 500 PLN (słownie: pięćset złotych) za każdą interwencję.
6. Niezależnie od wskazanych wyżej opłat, Obiekt uprawniony jest do żądania zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych, przenoszącego wartość zastrzeżonych opłat.
7. Gość oświadcza, że w przypadku wyrządzenia szkód powstałych podczas pobytu w Apartamencie zobowiązuje się solidarnie wraz z pozostałymi osobami wynajmującymi Apartament do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, kosztów naprawienia wyrządzonych szkód, a także do zapłaty opłat dodatkowych określonych w Regulaminie.
4. Odpowiedzialność Obiektu
1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione przez Gości w Apartamencie.
2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Gości lub osób trzecich na terenie Apartamentu w okresie pobytu Gościa.
3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z takimi zakłóceniami pobytu jak: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi jakie mogą być prowadzone na terenie budynku lub w innych sąsiednich lokalach, przerwaniem z przyczyn niezależnych od firmy dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie usług dodatkowych (wycieczki, transfery z lotniska, posiłki i inne), które Gość może nabyć za pośrednictwem Obiektu - wszelkie roszczenia należy kierować bezpośrednio do ich organizatorów.
5. Dane osobowe. Administratorem danych osobowych Gościa/Gości jest InPoint spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Grzegórzecka 13 LU5 , 31-532 Kraków. Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy, a także w celu prowadzenia bezpośredniego marketingu własnych produktów i usług oraz - Podstawą przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z Gościem/Gośćmi, w tym w celu promocji własnych produktów administratora danych, a także (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podstawą przetwarzania jest też wykonanie ww. umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane Gościa/Gości będą przekazywane podmiotom współpracującym z InPoint spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, w tym świadczącym usługi pocztowe, hostingowe, podmiotom biorącym udział w oferowaniu towarów lub wykonaniu umowy, w przypadku braku uiszczenia opłat na rzecz InPoint Spółka z o.o dane mogą być przekazane Krajowemu Rejestrowi Długów Biuru Informacji Gospodarczej S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Danuty Sidzikówny 12 (51-214 Wrocław), na podstawie obowiązujących przepisów. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania umowy i realizacji ww. celów. Gość/Goście mają prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane Gościa/Gości przetwarzane będą przez okres niezbędny do zawarcia i wykonania umowy, prowadzenia działań marketingowych – do czasu zgłoszenia sprzeciwu, a potem przez okres niezbędny do zabezpieczenia roszczeń lub wykonania obowiązków określonych w przepisach prawa.